Dit is een demo winkel. Bestellingen zullen niet verwerkt worden.
Facturen, betalingen, geld terug
Ja, zolang u uw bestelling nog niet geplaatst heeft kunt u deze in uw account aanpassen. Na het plaatsen van een bestelling is dit niet meer mogelijk. Dit is volgens de Nederlandse wet- en regelgeving verboden.
Neemt u contact met ons op wanneer er een foutief factuuradres staat vermeld op uw factuur.
Zelf uw factuuradres wijzigen?
Dit kunt u heel eenvoudig in uw account > Nu inloggen
Nog geen klantaccount? > Klantaccount aanmaken
Bij Toolnation kunt u gebruik maken van de volgende betaalmogelijkheden:
- IDEAL (gratis)
- Vooruitbetaling per bank (gratis)
- PayPal (gratis)
- Creditcard (gratis)
- Bancontact/ Mister Cash (gratis)
- Giropay (gratis)
- Klarna
- Betaal contant in winkel
Let op: bestellingen worden pas in behandeling genomen als de betaling is ontvangen. Houdt u bij sommige betaalmogelijkheden rekening met een mogelijk langere levertijd.
De terugbetaling bij het annuleren van een order is wettelijk bepaald en bedraagt 14 dagen. De terugbetaling zal binnen 14 dagen (nadat wij de geannuleerde artikelen retour hebben ontvangen) naar u worden overgemaakt.
Let op: de kosten voor het retourzending bij een annulering zijn voor uw eigen rekening. Deze kosten zullen verrekend worden met het terug te betalen bedrag. Wij nemen enkel annuleringen in bewerking die worden ingediend via onze klantenservice. U ontvangt van ons altijd een bevestiging wanneer wij uw bestelling hebben geannuleerd.
Wettelijke periode van 14 werkdagen verstreken?
Weet u zeker dat de bestelling is geannuleerd? Heeft u hier een bevestiging van ontvangen?
Neemt u contact op via het contactformulier als u een bevestiging van annulering heeft, en de wettelijke periode is verstreken, maar uw geld nog niet terug heeft.
U ontvangt op de eerstvolgende werkdag nadat de betaling is geslaagd automatisch een mail met bijhorende factuur. Kijk ook altijd in uw spam / ongewenste mail map om er zeker van te zijn dat u de factuur niet heeft ontvangen.
Geen factuur ontvangen?
Neem contact op met onze klantenservice als u geen factuur heeft ontvangen van uw bestelling zodat wij deze handmatig naar u toe kunnen sturen.
Momenteel versturen wij facturen alleen via de mail. Deze ontvangt u meestal uiterlijk 1 werkdag nadat u de bestelling heeft geplaatst. Bent u een factuur kwijtgeraakt, kunt u hem niet vinden in uw mail of heeft u er geen gekregen? Dan kunt u contact met ons opnemen.
Tip: heeft u ook in uw spam/ongewenste mail folder gekeken? Het komt wel eens voor dat facturen in de verkeerde map terecht komen.
Controleer altijd of er geld is afgeschreven van uw bankrekening. Is dit niet het geval dan kunt u een nieuwe bestelling plaatsen of een nieuwe betaalpoging proberen.
Betaling is van mijn rekening afgeschreven
Als er wel geld is afgeschreven, maar u niet binnen 2 werkdagen geen bestelbevestiging heeft ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.
Kortingscodes gebruiken wij meestal bij speciale acties. Deze acties zijn altijd terug te vinden op onze site en versturen wij ook via onze nieuwsbrief. Voorbeelden zijn:
- Een vast kortingsbedrag op een bepaald artikel of merk.
- Een kortingspercentage van het aankoopbedrag.
- Toevoegen van een gratis artikel.
- Registratie voor een (win)actie.
Hoe gebruikt u een kortingscode?
Deze kan ingevuld worden op de winkelwagenpagina. Leg eerst iets in uw winkelwagen. Klik daarna op het winkelwagen icoontje rechtsboven op de site en vervolgens op BEKIJK WINKELWAGEN. De kortingscode kan ingevuld worden bij "kortingscode", onder de knop "NU AFREKENEN". Let bij het invullen altijd goed op of de kortingscode correct is ingevoerd (met speciale tekens), aan de voorwaarden voldoet en de uiterste geldigheidsdatum niet verstreken is.
Voorwaarden:
- U kunt maar 1 kortingscode per bestelling gebruiken, combineren is niet mogelijk.
- Een kortingscode kunt u maar één keer gebruiken.
- Als u een bestelling annuleert nadat u een kortingscode gebruikt heeft is de code niet meer geldig.
- Toolnation behoudt zich het recht voor om een kortingscode te annuleren bij onrechtmatig gebruik.
Nee, het is volgens de Nederlandse wet verboden om facturen aan te passen.
Foutief factuuradres?
Neemt u contact met ons op wanneer er een foutief factuuradres staat vermeld op uw factuur.
Zelf het factuuradres wijzigen?
Dit kan alleen zolang uw bestelling nog niet is verzonden in uw account > nu inloggen
Nog geen klantaccount? > klantaccount aanmaken