Dit is een demo winkel. Bestellingen zullen niet verwerkt worden.
Ruilen, retouren en defecten
Is het artikel beschadigd door de levering?
Helaas kan er tijdens transport wel eens een beschadiging ontstaan. Stuurt u ons dan een foto als bewijsmateriaal en een duidelijke omschrijving van de beschadiging of het defect. Wij kijken per geval wat de beste oplossing is.
Tip: controleer bij ontvangst altijd direct of de artikelen werken en neem altijd direct contact met ons op als artikelen beschadigd of defect zijn geleverd.
Is het artikel beschadigd of defect geraakt tijdens gebruik?
Kijkt u voor meer informatie over reparaties aanvragen bij Garantie en reparaties.
Controleer de bestelling direct bij ontvangst
Wij adviseren bij ontvangst van de bestelling direct te controleren of deze correct en compleet is geleverd. U kunt uw bestelling controleren in combinatie met de meegeleverde pakbon. Bekijk hierbij ook of het een eventuele deellevering van uw bestelling betreft waarbij het resterende deel nog uitgeleverd dient te worden.
Foutief artikel geleverd?
Het komt helaas wel eens voor dat er een verkeerd artikel wordt geleverd. Neem in dit geval direct contact op met onze klantenservice.
Particuliere klanten
Nee, het is helaas niet mogelijk om artikelen te ruilen.
U kunt wel uw bestelling annuleren (wanneer deze nog niet verzonden is) of retour sturen en zelf het juiste artikel bestellen. De kosten voor een retourzending zijn dan voor u. Neemt u voor het annuleren en retour sturen van artikelen altijd contact met ons op. Geeft u hierbij de reden van de retourzending aan ons door. Wij bekijken per geval wat de beste oplossing is.
Zakelijke klanten
Nee, het is helaas niet mogelijk om artikelen te ruilen.
Voor zakelijke aankopen, dus aankopen gedaan door ondernemers, geldt géén herroepingsrecht of wettelijke bedenktijd. Zij hebben geen wettelijke mogelijkheid om zonder opgave van redenen hun aankoop binnen 14 dagen terug te sturen en hun volledige aankoopbedrag inclusief bezorgkosten terug te krijgen.
Nee, de kosten van een retourzending zijn voor uw eigen rekening.
Zakelijke klanten
Voor zakelijke aankopen, dus aankopen gedaan door ondernemers, geldt géén herroepingsrecht of wettelijke bedenktijd. Zij hebben geen wettelijke mogelijkheid om zonder opgave van redenen hun aankoop binnen 14 dagen terug te sturen en hun volledige aankoopbedrag inclusief bezorgkosten terug te krijgen.
Particuliere klanten
Neem voor het aanvragen van een retourzending altijd contact met ons op! Wij doen ons best om retourzendingen binnen 14 dagen in behandeling te nemen. Retourzendingen die niet aan de onderstaande voorwaarden voldoen worden geweigerd en teruggestuurd naar de afzender.
<ahref="https: development.toolnation.nl="" toolbox="" cms="" wysiwyg="" directive="" ___directive="" e3tiyxnlx3vybh19l2n1c3rvbwvylxnlcnzpy2uvcnvpbgvulwvulxjldg91cm5lcmvulynjb250ywn0dxm%2c"="">> contact opnemen</ahref="https:>
Let op: de kosten van een retourzending zijn voor uw eigen rekening.
Voorwaarden retourzending:
- Voeg een kopie van de factuur en de reden van retour bij de retourzending. U kunt deze in de doos meesturen.
- Zorg ervoor dat het product ongebruikt, in de originele doos, degelijk verpakt en binnen 14 werkdagen wordt verstuurd.
- Let er op dat er geen beschadigingen zijn aan de originele verpakking. Er mogen ook geen geschreven teksten aan de buitenkant van de originele verpakking zitten.
- Bij beschadigingen brengen wij kosten in rekening ter hoogte van minimaal 30% van het aankoopbedrag.
- Het is niet mogelijk een retour bij onze afhaallocatie af te geven.
- Is het artikel een actie/bundelproduct? Dan dient u alle bijbehorende actie/bundelproducten mee te sturen. Zonder retour van het actie/bundelproduct(en) zal deze in rekening worden gebracht. Dit geldt ook voor aangevraagde acties van de fabrikanten.
- Retourzendingen die niet aan de voorwaarden voldoen moeten wij helaas terugsturen. Kosten hiervan zijn voor uw eigen rekening.